Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Üniversitemizin öğrenci işlemlerini merkezi olarak yürütmek amacıyla kurulmuştur. Dairemizde 7 Fakülte, 3 Yüksekokul ve 6 Meslek Yüksekokulu ve 1 Enstitü öğrencilerin bilgileri ve işlemleri fiilen takip edilmektedir.
Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı Hakkında Kanun Hükmünde Kararname”nin 31. Maddesinde Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’nın görevleri:
- Öğrencilerin yeni kayıt, kabul ve ders durumları ile ilgili gerekli işleri yapmak,
- Mezuniyet, kimlik, burs, mezunların izlenmesi işlemlerini yürütmek,
- Verilecek diğer benzeri görevleri yerine getirmek şeklinde belirtilmiştir.
MİSYON
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı olarak misyonumuz; öğrenciye hizmeti temel görevleri arasında sayan, kalite ve standartlara uygun teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak, planlanan eğitim-öğretim sürecinin düzenli yürütülmesini sağlamayı; öğrencilere, mezunlara, öğretim elemanlarına ve ilişkide olduğumuz kurumlara sağlıklı bilgi-belge hizmeti sunmayı ve fakülte, yüksekokul, konservatuvar, meslek yüksekokullarında yürütülen lisans ve önlisans düzeyinde, kayıt-kabul, eğitim-öğretim ve sınavlara ilişkin yönetmelik esaslarını uygulamayı ve güvenirliği esas edinmiştir.
VİZYON
Gelişen bilgi ve teknolojileri kullanarak, güler yüzlü ortamda güvenli ve hızlı bilgi-belge hizmeti sunulan; öğrenci, öğretim elemanı ve çalışanlarının memnuniyetini ön plana çıkaran bir birim olmaktır.